30 תשובות
אי אפשר אחות
בטח שאפשר.
יש עבודות במפעלים כאלה של לוגיסטיקה, לארוז כל היום חבילות ואת עם אוזניות יש לי המון חברות שעבדו בזה וזו עבודה מסביב לשעון עם כסף ותמיד צריכים עוד אנשים.
תנסי באורשר לוגיסטיקה.
תנסי אולי למצוא עבודה מהבית דברים של שיווק מוצרים ללא קהל ככה יהיה לך קל
שואל השאלה:
^^^ מה הקשר אי אפשר אז לא נעבוד לעולם?וואי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל מה שהכי מפחיד אותי זה לגשת למקומות האלה לשאול אפ הם מחפשים עובדים אולי אני צריכה לשנות בחיצוני שלי משהו שיראה רציני, איך אני צריכה להיות בראיונות?
אנונימית
את לא נגשת! במידה ואת רוצה את העבודה שציינתי-
את מגישה בקשה באינטרנט ואם את מתאימה את פשוט מגיעה.
תהיי מי שאת, תתלבשי בדיוק כמו שאת רגילה לאף אחד שם לא באמת אכפת מזה.
שואל השאלה:
יש דבר כזה? פשוט לבוא ולעבוד בלי דיבורים לפני והכל?
איפה זה נמצא
אנונימית
תבדקי באינטרנט יש כמה מפעלים שלהם.
את באה רואים מי את שואלים אותך כמה שאלות פשוטות וזה הכל.
שואל השאלה:
מגניב תודה :)
אנונימית
מבינה אותך כל כך! כמו שאמרו לך, עבודות של לוגיסטיקה ובק אופיס יכול להתאים לך. בריאיונות- מהניסיון שלי- ללכת לכמה שיותר ריאיונות. נכון שזה מייאש, אבל תמיד יש מראיינים שהחרדה החברתית שלך לא תפריע להם ואפשר להתקבל. כל עוד את מראה נכונות לעבוד ומוטיבציה.
דבר נוסף, אני לא יודעת אם זה רלוונטי אלייך, אבל לי היה קל יותר לעבוד עם קשישים (עבדתי במרכז יום). פתאום החרדה החברתית שלי כמעט לא הורגשה. אז תבדקי אם זה כיוון שמעניין אותך, לי זו היתה חוויה ממש טובה.
שואל השאלה:
הלואיי, התנדבתי פעם עם קשישים זה ממש הקשה עליי המחשבה שאולי מחר הם לא פה... זה עצוב לי
אנונימית
כן זה לא קל... זו עבודה ממש משמעותית, אבל באמת לא פשוטה מהבחינה הזו
שואל השאלה:
נכון
אנונימית
ואפשר גם להשתמש בקשרים :)
לדוגמא אם ההורים שלך מכירים מישהו שיכול לסדר לך עבודה משרדית למשל, זה יכול לחסוך לך ריאיון.
אנונימית יש הרבה מקומות עבודה שאת יכולה ללכת עליהם ולא לדאוג לגבי זה, בואי לפרטי אולי יש לי משהו
בתור אחת כזו , זה אפשרי אבל זה כן קשה
אני תמיד חושבת ששונאים אותי שם ושצוחקים עליי ותמיד אני נכנסת ללחץ שאני באה להיכנס לחנות שאני עובדת בה.
לי נגיד זה עזר להסתכל לאנשים יותר בעיניים ולהשתחרר ולדבר עם עוד אנשים
יהיה טוב אל תדאגי ותנסי ללכת לראיונות אל תתני לפחד להוביל ולהשפיע לך על החיים .
שואל השאלה:
זאת לא הייתי אני חח
אנונימית
יש לי תחושה ששוחחנו לפני כמה חודשים..(אבל אם זאת מצד שני..אולי ואני טועה..)
הכל תלוי וטמון בעבודה שמצריכה תהליך בתוכנו..
ואז אפילו לא חושבים על זה
כיף לך להיות עם חרדה חברתית?
זה מקדם אותך ללכת דווקא למקומות שיהיו לך נוח בגלל שהם עם כמה שפחות אינטראקציה עם אנשים? תראי את זה כהזדמנות ולכי דווקא למקום עם סביבה גדולה,זאת עבודה חדשה
דף חדש אף אחד לא מכיר אותך וזאת אחלה הזדמנות בשבילך להתגבר על זה
מלצרות באולם רק שואלת אם הם רוצים בורקס או שניצל לא כזה מדברים וגם מקבלת טיפים וגם זה מגיל 15 16 ממליצה פשוט תסיימי את העבודה שלך ותלכי בלי להיתקע עם אנשים
אנונימית
לhide youre bae

איך רואים שאת.ה.ם לא מבין.ה.ים בזה כלופ
בתור מישהי עם חרדה חברתית, לעבוד מול אנשים עזר לי להיות פחות חרדתית
התמודדתי עם הפחדים שלי אפילו שהיה קשה
הייתי מציעה לך לנסות גם
היי בתור מישהי שיש לה חרדה חברתית שנים פחדתי לעבוד אבל פשוט יום אחד קמתי ועשיתי את זה עם כל הפחד
צריך פשוט להתמודד עם זה
אגב עבודות תורמות לחיזור החרדה חברתית
אנונימית
אפשרי, גם לי יש והצלחתי למצוא. הכל תלוי בכמה מוטיבציה יש לך להתמודדות עם זה.
בעיקרון יש עבודות בלי הרבה אינטרקציה, אבל הייתי ממליצה לך ללכת דווקא על עבודה עם אינטרקציה, גם אם לא הרבה.
את יכולה לנסות להיות קופאית / לעבוד בגלידריה / בבית קפה / מלקטת בסופר / לעבוד בפיצה
תזכרי שאת מהממת ומדהימה ותנסי לבוא עם ביטחון, אנשים הם לא רעים והם ישמחו ליצור איתך אינטרקציה של עובד ולקוח גם אם את ביישנית קצת.
יש עבודה מהבית שאתה מתקשר לאנשים שמגיע להן עובדות סוציאליות ושואל מה שלומם ומה הם צריכים
אחותי יש לי חרדה חברתית מפחידה ועבדתי במלצרות ושירות לקוחות, בהתחלה קשה מאוד מאוד אבל זה רק מפתח ומחזק אותך
אנונימית
צריך מראש לשים פס על כולם
שואל השאלה:
אני בת 19 ואני צריכה לא מעט כסף בגיל הזה.. תודה לכולם אבל ניראלי אני אעבוד מהבית, חשבתי וזה באמת גדול עליי
אנונימית