9 תשובות
כן הגיוני ברור
אני גם כזאת, אין לי לא אינסטגרם, טיקטוק פייסבוק
אוקי.. רוצה כפיים כאילו מה לא הבנתי
הגיוני כל אחד ומה שהוא אוהב לצפות בזמנו החופשי
לא רוצה כלום, סתם שיבין שיש עוד כאלה
בעזרת השם שתישאר ככה יא מלך, עדיף ככה
i'
הגיוני
כל אחד והדברים שמעניינים אותו, יש הרבה כמוך וזה לא מוזר
כן סוף סוך אנשים נוראמלים