5 תשובות
זה היה תרגיל.
אם את מדברת על האזעקה , זה היה תרגיל
את גרה בחיפה? זה תרגיל
מה שהיה עכשיו זה תרגיל
אם בעתיד יהיה אמת מתישהו כן כנראה ...
פשוט תרגעי ותדעי שיש כיפת ברזל והיא שומרת עלייך והממד או המקלט או החדר מדרגות מגן עלייך ואין סיבה לפחד
ה' שומר עלייך אל תדאגי