5 תשובות
נזם עם אקדח( עם מחט כואב מאוד)
עגיל רגיל.
עגיל שני שלישי ורביעי.
עגיל רגיל.
עגיל שני שלישי ורביעי.
הכל תלוי בבנאדם ובסף הכאב שלו
נזם עם אקדח.
ספטום הכי פחות כאב לי
כאב הוא אינדיבודאלי, אך העגיל הכי פחות כואב הוא עגיל בתנוך האוזן.
באותו הנושא: