התחברות
הרשמה
בסידור העבודה של מישהו רשום לו SB, מה זה אומר?
(זה להתערבות אז תעזרו)
16 בדצמבר 2021, 20:04
עבודה
תשובה אחת
אממ
T
TheBootySnatcher
באותו הנושא:
אם רשומה מחר בסידור עבודה,יהיה מחר משמרת רגיל?
אנשים דתיים או מסורתיים יש לי שאלה על תכנים עם שם השם(כמו שרשום בסידור)
אם מישהו לא בא יומיים לעבודה ואני לא רואה אותו בסידור עבודה השבוע...זה סימן שהתפטר?
אם ממחר יש הסגר אבל רשומה בסידור עבודה משמרת ערב(עובדת כקופאית בסופר)אז לא יעבוד?
אם לא רשומה בסידור עבודה למחק והמנהל שאל אותע היום אם יכולה לעבוד ואמרתי שכן אז ישלמו לי נכון?
אני רשומה בסידור לבוא היום ב10. זה רע?
אם אני לא רשום בסידור ואני מחליט לבוא על דעת עצמי ולעבוד אני אקבל את התשלום על המשמרת?? או שחייב להיות רשום
בטיקטוק רשום לי בסרטון "pinned מישהו יודע מה זה אומר ולמה רשום לי?
אם אני רשומה בסידור עבודה עד שעה מסויימת מותר להם להשאיר אותי בעבודה עוד שעתיים (9 שעות במקום 7) אין לי 18 עדיין
כדאי לי ללכת היום לעבודה למרות שאני עייפה כי למדתי למתכונת שהיה היום עד מאוחר.? אני רשומה בסידור עבודה להמציא לה משהו?
בסידור עבודה קבעו לי שאני בחופש היום מהעבודה הכוונה המנהלת אפילו אמרה לי שאני בחופש היום, ואני פתאום רשומה ש