8 תשובות
כי גולדה מאיר הייתה הדוגמה היחידה שאפשר להשוות אליה כיום.. חוץ ממנה לא הייתה בישראל עוד ראשת ממשלה
^לא חסרות מנהיגות בארצות אחרות בעולם, זה שהם בורים ולא דואגים ללמוד על אף מדינה אחרת חוץ מישראל זו לא בעיה שלי
^לא אמרתי שני מסכימה עם מי שאומר את זה. זה פשוט הגיוני לחשוב ככה כי מה לעשות שיש דעות קדומות, וזה לא נכון להשוות את ישראל מבחינת מנהיגים למדינות אחרות
מי רוצה להיות ראש ממשלה
כי חושבים שנשים לא מסוגלות לעשות מה שגברים יכולים לעשות שזה לא נכון בכלל ונוראי לחשוב דבר כזה
אנשים אוהבים לזלזל בנשים
לא בסדר גודל שהיא עשתה
אנונימי
סתם טיפשי
רוב ראשי הממשלה גרמו לאסונות לא רק היא
רוב ראשי הממשלה גרמו לאסונות לא רק היא
באותו הנושא: