12 תשובות
זה תלוי בזוג.
אני חושבת שזה דבר חשוב
אנונימית
אישית חושב שזה טוב
למה את מתכוונת בבריחה ממצבים? זוגיות זה קשר הדדי, הוא נותן משהו לשני הצדדים וזה בונה אמון חזק. וחתונה זה סתם משהו טקסי רשמי כדי להפוך זוגיות לרשמית בטפסים של המדינה.
אני חושבת שזה טוב וחשוב
אם זה לא בא להוביל לחתונה או שהזוג לא שומרים נגיעה, זה רע
זוגיות לפני החתונה זה סתם חרטה נדיר שיוצא מזה משהו טוב
רק אחרי החתונה מכירים את הבן אדם באמת!!
נדיר
חשוב אחר כך את מגיעה לזוגיות האמיתית מוכנה ובוגרת יותר עם תובנות והחלטיות לאיך שאת רוצה שהמערכת היחסים העתידית שלך והיחס כלפייך יהיה.
זה דבר חשוב, אני 3 שנים בזוגיות, כבר חצי שנה גרים יחד, וברור לנו שנתחתן בשנים הקרובות.
זה תורם להכרות עמוקה עם בן הזוג ולאמון אחד בשני.
וגם זה מראה לנו שאנחנו ביחד כי אנחנו רוצים את זה באמת, ולא כי אנחנו חייבים כי התחתנו.
למה בריחה ממצבים? בריחה מאיזה מצבים? או לפחות- איזה מצבים שלא בוחרים מהם גם בחתונה ישר?
יש לזה יתרונות וחסרונות אבל בעיניי יותר יתרונות. מהיכרותי, לאנשים שבזוגיות לפני חתונה יש הזדמנות לחוות כמה אנשים ולדייק יותר איזה קשר הם רוצים ומה מתאים להם ומה לא ולהגיע בשלים יותר לקשר ואחר כך יציבים ובוגרים יותר לחיי משפחה. הם יכולים לחוות חוויה שלמה יותר כי אם הם מתחתנים ישר הם לא בהכרח יתאהבו ויתחברו לגמרי לצד השני ואולי זו החוויה שתלווה אותם לכל החיים. ואני יודעת שמי שבוחר בשידוך אומר שהתאהבות ומשיכה זה לא החלק החשוב ואני מסכימה שזה לא הכי חשוב אבל זה חד משמעית סופר קריטי מהסיבה הפשוטה שבשלב כזה או אחר סיכוי סביר שירצו ילדים ואם אין משיכה מדובר במין בכפייה וזו צלקת לכל החיים. גם אם זה לא אלים כמו מין בכפייה שאנחנו מדמיינים, שני הצדדים ירגישו לחץ מסויים וירצו לעשות את זה ממקום שהם מבינים שזו הציפייה מהם, אבל בפנים הם לא בהכרח ירצו בזה וירגישו עם זה בנוח ובסיטואציה כזו אני ממש בספק שיהיה להם את האומץ וההבנה שזה חשוב להגיד סטופ ושזה לא מתאים ולא נעים. אם אני הייתי מתחתנת בשידוך בלי זוגיות לפני חתונה ככל הנראה היו משדכים לי בן ואני בכלל לא נמשכת לבנים, לא רוצה לדמיין איך זה היה משפיע עליי.
וגם בלי קשר למין, לבלות את חיי עם מישהו או מישהי שלא מדבר בשפה שלי או לא מסוגל להכיל אותי רגשית או משעמם אותי או לא יודעת מה.. אני באמת באמת יודעת לעבוד על קשרים ולדבר על מה שמפריע, זה דבר שאני מתנסה בו באופן אינטנסיבי כי אני חיה בחיי שותפות. אבל יש הבדל בין להצליח להסתדר עם מישהו לבין להיות איתו בזוגיות, ואם זה לא זה החיים מאוד חלקיים..
לא כולם רוצים חתונה