8 תשובות
זה סתם מציק והיא תתעצבן תחכה עוד קצת מה קרה
אנונימית
ברור תשלחי אין לך מה להפסיד
כן אבל זה לא יעבוד לך
לא כדאי יש מורות שמתעצבנות מזה
אנונימית
שואל השאלה:
פאק
כבר שלחתי בשתיים עשרה ורק עכשיו ראיתי מה אמרתם
לא נורא היא מסננת אותי גם ככה עדיף מזה שתתעצבן
פאק
כבר שלחתי בשתיים עשרה ורק עכשיו ראיתי מה אמרתם
לא נורא היא מסננת אותי גם ככה עדיף מזה שתתעצבן
אנונימי
שואל השאלה:
כי אם זה לא היום זה רק בשלישי
כי אם זה לא היום זה רק בשלישי
אנונימי
שואל השאלה:
^ למה שתתעצבן
עבר כבר כמה זמן ובא לי לדעת את הציון מה קרה
^ למה שתתעצבן
עבר כבר כמה זמן ובא לי לדעת את הציון מה קרה
אנונימי
לדעתי לא כדאי, עדיף לחכות כבר בסבלנות. זה רק 4 ימים.
באותו הנושא: