8 תשובות
זה סתם מציק והיא תתעצבן תחכה עוד קצת מה קרה
אנונימית
ברור תשלחי אין לך מה להפסיד
כן אבל זה לא יעבוד לך
783
לא כדאי יש מורות שמתעצבנות מזה
אנונימית
שואל השאלה:
פאק
כבר שלחתי בשתיים עשרה ורק עכשיו ראיתי מה אמרתם
לא נורא היא מסננת אותי גם ככה עדיף מזה שתתעצבן
אנונימי
שואל השאלה:
כי אם זה לא היום זה רק בשלישי
אנונימי
שואל השאלה:
^ למה שתתעצבן
עבר כבר כמה זמן ובא לי לדעת את הציון מה קרה
אנונימי
לדעתי לא כדאי, עדיף לחכות כבר בסבלנות. זה רק 4 ימים.