9 תשובות
כי הם חיו פה קצת לפני שהמנדט הבריטי הביאו לנו עצמאות, ואז גירשו אותם
הם חושבים הרבה דברים
כי הם שקרנים, זה הרי ידוע לכל ילד ביסודי שהיה פה כלום כשבאנו ולא רק הם ישבו כאן היו כאן גם יהודים גם דרוזים וגם נוצרים, וקיבלו אישור מהאום וזה חולק חצי חצי עם רוב למוסלמים ובכל זאת הם לא רצו חצי חצי עם רוב להם הם רצו שזה ישאר כלום ושישאר שלהם בלי אישור בלי להקים כלום, רק שהחיים לא עובדים ככה, הם התעצבנו ופתחו במלחמה ובכך איבדו שטח שחולק להם בחלוקה- בעיה שלהם..
^הם היו פה כשהגענו אבל גם דרוזים נוצרים ויהודים היו פה פשוט מוסלמים היו קצת יותר אבל כל הארבע ישבו כאן אז למה הנוצרים והדרוזים לא בוכים ככה? לא הקימו כאן כלום לפנינו אז איזה כיבוש הם עברו? אף אחד לא כבש אותם כי לא היה מה לכבוש.. הנוצרים והדרוזים ישר הסתדרו איתנו המוסלמים יכלו גם אבל לא.. הם היו חייבים להיתנגד ולפתוח במלחמה כשהם מחזיקים פה ברוב.. חבל- אבל זאת לגמריי בעיה שלהם!
^היהודים לא לקחו כלום בצורה ברברית האום נתן חצי חצי על חצי גדול יותר לערבים, בעייה שלהם שהם החליטו לפתוח במלחמה אנחנו יכולנו לא לקבל אישור מהאום ולא היונו מקימים פה כלום כי אין אישור! אבל קיבלנו אישור לפחות מחצי ככה שהכל פייר ושום דבר לא נלקח מאף אחד ובטח לא בצורה ברברית!
^אבל הם אלה שפתחו אותה ומה לעשות שהמנצח לוקח לעצמו שטח זה לא אנחנו המצאנו רוסים עשו זאת לסובבים אותם גרמנים עשו זאת לפולנים אלו לאלו ואלו לאלו כולם עשו זאת לכולם לא אנחנו היחידים ככה זה עובד בסוף מלחמה והם היו צריכים לקחת זאת בחשבון שיגידו תודה שלא בכלל המלחמות לקחנו להם למה הם כבר ממזמן היו נשארים בלי כלום.
^אז אף מדינה לא שייכת לאף אחד בעולם אם זה מה שניקרא כיבוש..
מה שהיא אמרה^ אין כזה דבר כיבוש. כל חתיכת שטח בעולם היא כבושה.
^כן, מצפים מהם שהיו אנשים טובים עם לב טוב ושהיה להם ערך לחיים וחמלה כלפיי בני אדם חפים מפשע שלא אשמים בכלום בטח לא בכך שהם היו לא חכמים בהיסטוריה!