5 תשובות
לומר רק את האמת זה הכי חשוב
ולהסביר את עצמך, איך התכונה הזאת באה לידי ביטוי ואיך את מתמודדת איתה
ככה שלא משנה מה תגידי יבינו שאת בחורה רצינית
ולהסביר את עצמך, איך התכונה הזאת באה לידי ביטוי ואיך את מתמודדת איתה
ככה שלא משנה מה תגידי יבינו שאת בחורה רצינית
רגישה?
שואל השאלה:
^אני לא רגישה בכלל לול
^אני לא רגישה בכלל לול
אנונימית
שואל השאלה:
^^ברור שאני אגיד את האמת, הבעיה היא שאין לי רעיון לאיזה תכונה
כי כל התכונות שאני חושבת עליהן או רעות מידי שאני לא יכולה למצוא בהן גם משהו חיובי או לא ממש תכונות
^^ברור שאני אגיד את האמת, הבעיה היא שאין לי רעיון לאיזה תכונה
כי כל התכונות שאני חושבת עליהן או רעות מידי שאני לא יכולה למצוא בהן גם משהו חיובי או לא ממש תכונות
אנונימית
^ כן בידיוק
לא משנה מה תגידי חשוב שתסבירי למה זה לא כזה גרוע
"אני לפעמים לא מצליחה לעבוד תחת לחץ, אבל לא משנה מה קורה סביבי אני יכולה למצוא מקום שקט ולעבוד שם כמו שצריך"
"אני מתקשה לעבוד בקבוצה אבל לא נותנת לזה להפריע לאיכות העבודה..."
דברים כאלה, תעלי לעצמך אחרי שאת מורידה
לא משנה מה תגידי חשוב שתסבירי למה זה לא כזה גרוע
"אני לפעמים לא מצליחה לעבוד תחת לחץ, אבל לא משנה מה קורה סביבי אני יכולה למצוא מקום שקט ולעבוד שם כמו שצריך"
"אני מתקשה לעבוד בקבוצה אבל לא נותנת לזה להפריע לאיכות העבודה..."
דברים כאלה, תעלי לעצמך אחרי שאת מורידה
באותו הנושא: