7 תשובות
כן לא נראלי שזה יהיה כזה נורא
הולכת קצת
אנונימית
אין לי ברירה
לא חושבת
אני לומדת מחוץ לעיר
אני לומדת מחוץ לעיר
כן לצערי (אני מחולון והולך להיות 100 אחוז סופה)
בוודאי
באותו הנושא: