7 תשובות
נראלי אולי מסעדה בערב
נראה לי טוב, אבל ערב נשמע יותר טוב.
לדעתי זה מש מקסים ואם זה יעבוד בנכם קח אותה לפיקניק זה ממש מקסים בעייני אישה
תלוי בגיל
בית קפה בצהריים זה ממש אחלה
אתם לא צריכים אווירה כבדה של מסעדה בערב ולהוציא הרבה יותר כסף על משהו שלא בטוח ילך. קפה ואולי עוגה זה מספיק וגם תוכלו להתרכז בלהכיר ולא לאכול.
אתם לא צריכים אווירה כבדה של מסעדה בערב ולהוציא הרבה יותר כסף על משהו שלא בטוח ילך. קפה ואולי עוגה זה מספיק וגם תוכלו להתרכז בלהכיר ולא לאכול.
בתור בת אני מעדיפה שיקחו אותי או לסרט או למסעדה בערב
אבל גם יכול להיות ממש חמוד פיקנית או משהו רומנטי כזה
באותו הנושא: