7 תשובות
מחזירה את השאלה לבנים:):
למה ועמה
דיי להכליל
וזה יבוא אל תדאג
דיי להכליל
וזה יבוא אל תדאג
כל דבר בזמן שלו וכל בן אדם מוצא ברגע הנכון עבורו אין לכם מה לדאוג ..
היום יש את העניין של סטוצים ויזיזות, צריך למצוא מישהו/י שמחפש *זוגיות*.
ומראה זה נושא גדול אז צריך ששני הצדדים ימשכו.
ולבסוף אחרי שיש את שני אלה יש את עניין האישיות לראות שאתם מסתדרים ואוהבים אחד את השני.
וכל זה סיפור אחד גדול, לא קל למצוא ומרגיש אפסי אבל לא להתייאש אף פעם :)
ומראה זה נושא גדול אז צריך ששני הצדדים ימשכו.
ולבסוף אחרי שיש את שני אלה יש את עניין האישיות לראות שאתם מסתדרים ואוהבים אחד את השני.
וכל זה סיפור אחד גדול, לא קל למצוא ומרגיש אפסי אבל לא להתייאש אף פעם :)
שואל השאלה:
אבל אצלי זה כבר כמה שנים ככה, זה רק נראה שהן מראות עניין
אבל אצלי זה כבר כמה שנים ככה, זה רק נראה שהן מראות עניין
שואל השאלה:
ואני מנסה את כל האפליקציות הפופולריות: אוקיי קיופיד, אינסטגרם, פייסבוק ו95% מהבנות לא עונות בכלל ולא מתייחסות
ואני מנסה את כל האפליקציות הפופולריות: אוקיי קיופיד, אינסטגרם, פייסבוק ו95% מהבנות לא עונות בכלל ולא מתייחסות
גם בנים!!!