10 תשובות
כל אחד מקבל ציונים גרועים. זה בעיה רק עם זה קורה הרבה
שואל השאלה:
כן אבל אני מאוכזב, השקעתי ממש וקיבלתי 61 בעקרון רק שאלה אחת הרסה לי , כל השאר היה לי ניקוד מלא
כן אבל אני מאוכזב, השקעתי ממש וקיבלתי 61 בעקרון רק שאלה אחת הרסה לי , כל השאר היה לי ניקוד מלא
אנונימי
יכול להגיד לך שנכשלתי אולי איזה 7-8 פעמים עד שהצלחתי לעבור בכלל. אבל זה לא מה שהוריד לי את המוטיבציה אלא רק העלה לי.
סיימתי 5 בציון של 96 כי אף פעם לא הפסקתי להאמין בעצמי עם כמה שזה נשמע נדוש.
אל תוותרי, תלמדי מהטעויות ואל תתני לאף אחד להוריד אותך או לעמוד לך בהצלחה.
סיימתי 5 בציון של 96 כי אף פעם לא הפסקתי להאמין בעצמי עם כמה שזה נשמע נדוש.
אל תוותרי, תלמדי מהטעויות ואל תתני לאף אחד להוריד אותך או לעמוד לך בהצלחה.
בסיום החטיבה אמרו לי שאני משובץ ב3 יחידות.
עברתי בכיתה י להקבצה של 4-5 ואחרי הנכשל הראשון המחנכת שלי הציעה לי לרדת אבל לא ויתרתי. תמשיכי להשקיע וללמוד - רק ככה תצליחי.
עברתי בכיתה י להקבצה של 4-5 ואחרי הנכשל הראשון המחנכת שלי הציעה לי לרדת אבל לא ויתרתי. תמשיכי להשקיע וללמוד - רק ככה תצליחי.
שואל השאלה:
אני בן,ואיזה השראה, אבל במגן זה יהרוס ככה שגם אם בבגרות אקבל טוב זה קצת הורס לא ?
אני בן,ואיזה השראה, אבל במגן זה יהרוס ככה שגם אם בבגרות אקבל טוב זה קצת הורס לא ?
אנונימי
מתי אתה ניגש לבגרות, בקיץ? חוץ מזה אם תביא ציון במתכונת, שהאחוז שלה גבוה יותר קביעת המגן זה משנה משהו. ואם המורה יכול לפרגן אתה במצב טוב.
ברוך הבא אני גם ב5 יחל ואני קורעת את חיי באמת ובמבחן האחרון אני רק מתפללת שקיבלתי בו לפחות 40 כדי שאוכל ללכת לשיפור ציון מבחן לא משקף תמיד את מה שאתה יודע מה שעבר עלי במבחן היה מזעזע
שואל השאלה:
התקווה היחידה זה שיש לי 94 במבחן הקודם ו בוחן אחד 80
התקווה היחידה זה שיש לי 94 במבחן הקודם ו בוחן אחד 80
אנונימי
תקשיב גם הרבה פעמים זה תלוי בבחינה עצמה. וואלה יש בגרויות ומבחנים באמת לא הכי קלים שיש. תקווה לטוב, תאמין בעצמך, תתחיל בבחינה ממה שאתה הכי חזק בו וזה יביא לך עוד ביטחון הלאה.
שואל השאלה:
תודה ענקית
תודה ענקית
אנונימי