7 תשובות
עשיתי בדיקת דם.

עובד מניסיון.
לא מצאת הנעליים/ נתקעת בגשם/ היו לך בחילות
היה לך לשירותים ולא יכולת להתאפק
תאונת דרכים
היה לי תור לרופא
לא הרגשתי טוב
עדיף לא בדיקת דם כי אין לך שטפי דם ורגישות אז קשה לזייף את זה, תגידי שהייתה תאונת דרכים והיו פקקים בגלל זה
נתקעת בגשם
שואל השאלה:
בסוף באתי בשעה 3 אין לי תקווה
אנונימית