אני רוצה לעשות בגרות במדעי הנדסה אבל השנה לא הלך לי כמובן שאני ממשיך לנסות בשנה של עכשיו (כיתה י) אנחנו לומדים רק שפת תכנות ובשנה שלאחר מכן אלקטרוקניקה עכשיו הסתכלתי על הבגרות במדעי הנדסה ואמרו לי שהיא אחת בבום האם אני אןכל לקבל בה איזה 60 70 במידה ואשקיע מספיק באלקטרוניקה? כי לפי מה שראיתי בגוגל רוב הבגרות במדעי הנדסה היא לא על תכנות כביכול .