11 תשובות
נדיר שגובלין דקר את טובי בסוף הייתי בשוק של החיים עוד שניה כתבתי מכתב למארוול כי חשבתי שהוא מת
שואל השאלה:
worktwerk
חחח יואו, כן... גם אני לא הבנתי מאיפה זה הגיע
אנונימי
הסרט הכי טוב של מארוול. כל רפרנס גאונות בפני עצמו, במיוחד הקטע עם אנדרו וmj, סגירת מעגל מטורפת שגרמה לי להזיל דמעה או שתיים. וכמובן המשפט של הגובלין "אני גם סוג של מדען" שזה רפרנס לסרט הראשון והקטע שטום, טובי ואנדרו מצביעים אחד על השני, שתי תבניות הממים הכי מוכרות שיש. ואיך שלא, ההופעה של צ'ארלי קוקס, הלא הוא, מאט מורדוק aka דרדוויל עם המשפט הגאוני "אני באמת עורך דין טוב" אחרי שהוא תפס את החפץ וטום היה מופתע.
שואל השאלה:
מילים כדורבנות, ג'וניביוני:)
אנונימי
לא אהבתי אותו.
כולם אהבו את הסרט בגלל שהביאו את טובי מקגוויר ואנדרו גארפילד, אבל אם מעמידים את הסרט הזה בפני עצמו, בלי להיות סימפים לנוסטלגיה, זה סרט מאוד בינוני.
FML
סרט מטורף רצח
סרט נדיר! אני ממש אהבתי! צרחתי כמו לא יודעת מה קיצר מדהים ! (:
וואי היה מטורף, השילוב של טובי ואנדרו בסרט היה מטורף וחוץ מהסוף שהעציב אותי נהניתי מכל רגע
סרט מושלם נהנתי מכל שנייה
אנונימי
הסוף המבאס היה חייב להיות, ספיידרמן חוזר לסוני עם יקום משלו, לכן היה חייב שכולם ישכחו ממנו והוא לא יספר לאף אחד.
שדודה מיי מתה