8 תשובות
לא
אין קסם בעולם
לא
כן
כן אני אמציא אותו
אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שב'חיים' אין משהו רוחני/קסום/עליון/קשור לבוא עולם אז כן, אני חושב שאם המין שלנו ישרוד מספיק זמן נצליח להחזיר מישהו לחיים, זה פשוט לגרום למוח שלו לעבוד שוב.
למרות שלדעתי יהיה יותר קל להעביר את התודעה של מישהו לגוף סינטטי במיקרה והוא הולך למות או במיקרה והוא מת ויש לו גיבויי של התודעה.