7 תשובות
שואל השאלה:
פעם השתמשתי כי שחכתי איך כותבים because אבל עכשיו אני יודעת אז לא צריך
פעם השתמשתי כי שחכתי איך כותבים because אבל עכשיו אני יודעת אז לא צריך
אם יש לך למה שלא תשתמש
קצת
אני לא קניתי מהסיבה שזה יקר מדי אבל זה מרגיש לי כאילו אני לא אקצה להשקיע אם תהיה לי מילונית כי הכל יהיה פי כמה יותר קל
לול גם אני לא משתמשת
גם אני לא משתמש רוב הזמן במילון בעיקר בגלל שזה מבזבז לי הרבה זמן, זה לא כזה חולני לדעתי. עובדה גם שבעבר הבחינות באנגלית היו הרבה יותר קשות מהיום ואז לא היה מותר מילונית. עדיף פשוט להשקיע בלימודי האנגלית באופן עצמאי ולהרחיב את אוצר המילים כמה שניתן, כך פחות סביר שתיתקלי במילים לא מוכרות במבחנים. בהצלחה!
באותו הנושא: