4 תשובות
לא נראה לי,נראה חי הם חווים את המציאות בצורה מוקצנת יותר
אני יתחיל הפוך מי אמר שאנחנו הנורמלים
רואים מציאות מעוותת
הם דואגים יותר מדי כלפיי ההווה והעתיד. הם חיים את העכשיו בצורה פרנואידית.