התחברות
הרשמה
מהבוקר לא הפסקתי לאכול אכלתי פיתה דרוזית,שני כריכי שוקולד,שני קינדר,מלא שוקולית , קרמבו
התעוררתי ב10 אז כל זה רק ב 4 שעות
אמאלה מה עושים
זה בינג' איתינג?
25 בדצמבר 2021, 14:03
אוכל
שוקולד
רעב
2 תשובות
הכל בסדר אכלת נהנית אל תחשבי על זה יותר מידי
ס
סעמק הכל תפוס
לבריאות
w
white heart
באותו הנושא:
מה להזמין לאכול ? ( לא אכלתי מהבוקר)
כמה זה נורא שהפסקתי לאכול בבית ספר?גם אם אנחנו עד שעות כמו 2:15 (כלום מהבוקר;
ההורים שלי בחול ואין כלום לאכול והסופר סגור מה לעשות דחוף לא אכלתי מהבוקר
מה לאכול?לא אכלתי מהבוקר
לא אכלתי כלום מהבוקר מה כדאי לאכול?
אכלתי פיתה עם נוטלה , זה בסדר פעם בשבועים לאכול?
לא אכלתי מהבוקר, מה לאכול עכשיו??
לא אכלתי כלום מהבוקר ועכשיו ממש קשה לי לאכול
אכלתי היום במבה וחצי פיתה עם פרגית, לאכול קורנפלקס עכשיו או שלא לאכול יותר להיום?
בצהריים אכלתי עוף ושחכתי מזה לגמרי ובדיוק סיימתי לאכול פיתה עם שוקולד ונזכרתי מה לעשות??
אם מהבוקר לא אכלתי כלום מותר לי עכשיו לאכול צלחת אורז בינונית אבל שבושל עם שמן ?