19 תשובות
זה סיבוך,
אני קיבלתי על נפשי, כמובן שלא באמת היו לי בעיות אני פשוט ביקשתי מהפסיכיאטר לעזור לי והוא הסכים.
רוב האנשים שמקבלים את הפתור הזה זה על סמך איבחונים פסיכיאטרים, זה הכי קל.
שואל השאלה:
יש לי גם עניין עם פסיכיאטר אבל הקבסית אמרה לי שאם אני ארשום את זה בטוח לא יתנו לי
שואל השאלה:
אז אם יהיה לי אבחון ופסיכיאטר יעזור אז יתנו לי את הפטור?
באמת? זה מוזר כי בדרכ נותנים על סמך זה
שואל השאלה:
הקבסית פשוט מחפשת סיבות שאני אשאר בבית ספר , זה לא הדבר היחיד שהיא שיקרה לי לגביו
תקשיב ליתר הבטחון תתיעץ עם עורך דין
אני את התהליך עשיתי בליווי שלו
שואל השאלה:
עורך דין? בשביל פטור מחוק חינוך חובה?
שואל השאלה:
את יכולה יותר לפרט לי על מה כתבת בבקשה בדיוק ובמה העורך דין עזר לך?
שואל השאלה:
את לומדת אקסטרנית או שאת בכלל לא לומדת?
אקסטרני

על ההתחלה אמא שלי פנתה לעורך דין מהסיבה הפשוטה שזאת בירוקרטיה ובמשרד החינוך רצו לדחוף אותי בכוח להשאר במסגרת רגילה או פנימיה.
והוצאתי איבחון מפסיכיאטר על חרדה חברתית, ומשרד החינוך ירדו ממני.
לרגע זה האיבחון כבר לא תקף במילא אז זה לא עושה לי שום בעיות.
שואל השאלה:
את לומדת לבד בבית או בבית ספר אקסטרני?
שואל השאלה:
ותודה רבה לך עזרת לי מאוד
בחצי שנה הראשונה למדתי בבית
ועכשיו אני באקסטרני כבר 4 שנים
שואל השאלה:
יש לך מספר טלפון של פסיכיאטר פרטי?
תאמת שלא לא נשאר לי
שואל השאלה:
טוב אבל בכל מקרה עזרת לי מאוד תודה
את עומדת להצטער על הפטור הזה כל כך!!!! אל תעשי את זה!
שואל השאלה:
^למה שאני אצטער? אני יודעת ללמוד לבד ואני מעדיפה ככה
שואל השאלה:
אני חשבתי כבר על הכל , הכל טוב