6 תשובות
בעקרון יש תשובות בסוף מרץ
אנונימי
היה לי ב12.12 והיום קיבלתי הודעת אס אם אס שלא עברתי:(
עשיתי גם ב9 והיום קיבלתי הודעה שעברתי את המיון :)
נראה לי שאמורים לקבל תשובה תוך כמה שבועות..
תבדוק במתגייסים באיזור באישי במיון המתקדם אם כתבו לך משהו
תבדוק במתגייסים באיזור באישי במיון המתקדם אם כתבו לך משהו
אנונימי
עשיתי גם ביום הזה, אבל עוד לא קיבלתי תשובה..מקווה לטוב
^מזל טובב
היה כתוב לך שאתה עדיין בהליך המיון או שממש כתבו לך שעברת?
היה כתוב לך שאתה עדיין בהליך המיון או שממש כתבו לך שעברת?
אנונימי
באותו הנושא: