7 תשובות
לא זה לא בסדר
תלוי בחברה..
לא חושבת שמכבד דמייני ואת היית החברה שלו
תלוי בחברה
אני לא הייתי נותנת לחבר שלי ליסוע עם ידידה לבד אבל תלוי בחברה שלו :/
אנונימית
אם זה בסדר מצד החברה שלו אז כן
זה בסדר כל עוד אין בינכם כלום