8 תשובות
לא. תדחי
לא ממש לא זה בסדר להחליף לק מרווחים גדולים יותר, השאלה אם הציפורניים הטבעיות מתחת לא אורכות ואז זה מכוער (לי אישית אחרי שבועיים כבר רואים אותן צומחות ואחרי שבועיים וחצי- שלוש הציפורניים כבר בולטות ברמה של חייב להחליף)
שואל השאלה:
יש לי תור ב3 לינואר
אני חייבת לחדש? ממש אהבתי את הדוגמא והכל
או שאני יכולה לדחות ל16 בינואר?
יש לי תור ב3 לינואר
אני חייבת לחדש? ממש אהבתי את הדוגמא והכל
או שאני יכולה לדחות ל16 בינואר?
קישורים מצורפים:
אנונימית
לדעתי את יכולה לדחות אם את מוכנה לכמה ימים של ציפורניים לא משהו. אם את חייבת אבל תדחי
אל תחדשי!! הלק נראה מדהים וגם לא צמח לך הרבה העור
רואים שארכו לך את הציפורניים, לא הייתי מושכת את זה עוד ככ הרבה זמן הציפורניים שצמחו סתם בולטות . לדעתי את יכולה שבוע למשוך את זה אולייי שבוע וחצי. מעבר לזה לדעתי עדיף שלא
מהה אחותי לדעתי הציפורניים נראות מדהים אני חושבת שאת לגמרי יכולה לדחות את התור
שואל השאלה:
יא תודה לך אין לי פשוט עוד פרחים להביא 3>
יא תודה לך אין לי פשוט עוד פרחים להביא 3>
אנונימית
באותו הנושא: