4 תשובות
^^אני בוכה מה
אנונימית
חחח מה^
פשוט תחשבי רק על עצמך, סתכלי על הדברים החיוביים, תדחיקי את השליליים.
קשה אבל מעלה קצת.
פשוט תחשבי רק על עצמך, סתכלי על הדברים החיוביים, תדחיקי את השליליים.
קשה אבל מעלה קצת.
תאכלי ז*ן זה עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מאוהסת בתשובות שלך^
מאוהסת בתשובות שלך^
אנונימית
באותו הנושא: