4 תשובות
^^אני בוכה מה
אנונימית
חחח מה^
פשוט תחשבי רק על עצמך, סתכלי על הדברים החיוביים, תדחיקי את השליליים.
קשה אבל מעלה קצת.
תאכלי ז*ן זה עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מאוהסת בתשובות שלך^
אנונימית
באותו הנושא: