8 תשובות
לא
אנונימית
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
נשמע מעניין, אם מעניין אותך וזאת אופציה טובה לדעתך לכי על זה...אם יש דברים אחריםשיותר מושכים אותך אז אל
אימלה כן כן כן
אם היה לי בבית ספר הייתי הולכת זה נדירר
אם היה לי בבית ספר הייתי הולכת זה נדירר
אנונימית, מה-
מה הבעיה במגמת אדריכלות זה ממש סבבה
מה הבעיה במגמת אדריכלות זה ממש סבבה
אנונימית
כן אני באדריכלות זה כיף!!
^^מה מה
זה מגמה מיותרת ממש.. וזה סתם כאילו
עדיף ללכת לפיזיקה או מחשבים אם כבר..
זה מגמה מיותרת ממש.. וזה סתם כאילו
עדיף ללכת לפיזיקה או מחשבים אם כבר..
אנונימית
^כל אחד ומה שהוא אוהב..
חוץ מזה שעדיף לה ללכת למה שמעניין אותה ולא לדברים שיעיקו עליה ובסוף יגרמו לה לא להצליח..
חוץ מזה שעדיף לה ללכת למה שמעניין אותה ולא לדברים שיעיקו עליה ובסוף יגרמו לה לא להצליח..
אנונימית
באותו הנושא: