8 תשובות
היהי3>
אני מאוהבת ב4
כן
שואל השאלה:
bee0 את בכל מקום (:
כןכן זה נורמאלי לגמרי
כן זה הגיוני וכנראה שהשני שהתאהבת בו את אוהבת יותר
כן ברור נורמלי לחלוטין (-;