11 תשובות
אולי זה התקף חרדה? את עם מישהו?
תשתי מים, זה עוזר
אולי תנסי לשכב במיטה? את הרי בטוחה שם
תשתי מים, זה עוזר
אולי תנסי לשכב במיטה? את הרי בטוחה שם
שואל השאלה:
ממש תודה לכולם זה כבר קצת נרגע 3>
ממש תודה לכולם זה כבר קצת נרגע 3>
שואל השאלה:
אני בחדר שלי ואני לא בטוחה ממה זה התחיל.. אני עכשיו לא מפסיקה לבכות אבל הנשימות הכבדות הפסיקו כי זה כואב
אני בחדר שלי ואני לא בטוחה ממה זה התחיל.. אני עכשיו לא מפסיקה לבכות אבל הנשימות הכבדות הפסיקו כי זה כואב
תשאלי את ההורים או מישהו או שתפני לבית חולים ! תרגישי טוב מקווה שלא יחזור לך.
פרחים פליז
היי, איך את עכשיו?
לי זה נשמע כמו התקף חרדה
תנסי לקחת נשימות עמוקות, לשכב להרגע
תנסי לקחת נשימות עמוקות, לשכב להרגע
כנראה זה התקף חרדה.
תנשמי נשימות עמוקות וארוכות לאט לאט עד שזה יהיה סדיר תנוחי תנסי להירגע.
תנשמי נשימות עמוקות וארוכות לאט לאט עד שזה יהיה סדיר תנוחי תנסי להירגע.
יופיי! אין בעד מה :)
שואל השאלה:
ניסיתי וכאלו זה לא הפסיק כי בהתחלה חשבתי שסתם קר לי והכל שנכנסתי יותר ללחץ שזה לא עוצר זה התגבר יותר
ניסיתי וכאלו זה לא הפסיק כי בהתחלה חשבתי שסתם קר לי והכל שנכנסתי יותר ללחץ שזה לא עוצר זה התגבר יותר
שואל השאלה:
היי ממש תודה לכל מי שכתב אני מצטערת שאני רואה את זה בדילאיי אני בסדר עכשיו זה היה משהו כמו חצי שעה אבל אני לגמריי בסדר עכשיו, נכנסתי ללחץ מזה שזה לא עוצר וזה למה זה התגבר אני מניחה, זה לא מובן מאליו בכלל שכתבתם לי תודה 3>
היי ממש תודה לכל מי שכתב אני מצטערת שאני רואה את זה בדילאיי אני בסדר עכשיו זה היה משהו כמו חצי שעה אבל אני לגמריי בסדר עכשיו, נכנסתי ללחץ מזה שזה לא עוצר וזה למה זה התגבר אני מניחה, זה לא מובן מאליו בכלל שכתבתם לי תודה 3>
באותו הנושא: