8 תשובות
הייתי קונה
אבל אין לי שקל על התחת
אבל אם היה לי, הייתי קונה
Vas
שואל השאלה:
אם היה
לא, כי אני יכול להביא ביותר זול
אני יכול להביא חדש עם 128 ג'יגה ב2000 גג.
כן הייתי קונה אבל אין לי כסף בעליל וההורים שלי מעצבנים לא מוכנים לקנות לי
שואל השאלה:
slash בכמה מוכרים היום טלפון כזה יד 2
שואל השאלה:
neelc 64
פחח לא
אייפון 13 פרו 128gb חדש - עולה 3,150 ש"ח.
אנונימי