10 תשובות
לפמ מה שאני יודעת אם יש לך נזלת זה אומר שאין לך קורונה
כן
לא, אנחנו בחורף.
כנראה שסתם הצטננת.
כן
זה תסמין בכללי אבל בתקופה הזאת של החורף זה מסמן יותר על צינון או התקררות
אם את בלחץ או מפחדת פשוט תעשי בדיקה
לא כאילו אולי שאתה חולה קורונה אתה מצונן עם אף סתום אבל זה קורה ליטרלי מלא אז לא מלבד קורונה
e1a
אכן לפחות כך היה אצלי כשהייתי חולה אבל יכול להיות סתם ממזג האוויר
לא בהכרח הכל קורונה.
צינון, שפעת
לא