7 תשובות
שואל השאלה:
אבל שיש אינפקציה חייב להוריד את זה לא?
אבל שיש אינפקציה חייב להוריד את זה לא?
לחטא עם מי מלח וסינטומיצין פעם ביום
אמור להיות אינפקציה בחודש הראשון. לכולם יש ואז זה אמור לעבור
שואל השאלה:
אוףף
אוףף
לא יודעת מה איתך אני עשיתי שלוש פעמים וכל פעם הוצאתי בגלל זה
אם תטפלי נכון, תתמידי, תעשי במחט עם מתכת איכותית ותשמרי על הסטריליות, הסיכוי לאינפקציה יהיה נמוך ביותר.
בנוסף, לא מורידים עגיל בזמן אינפקציה, אחרת החור ייסתם עם האינפקציה בפנים. מטפלים באינפקציה אך ורק עם העגיל עלייך.
בנוסף, לא מורידים עגיל בזמן אינפקציה, אחרת החור ייסתם עם האינפקציה בפנים. מטפלים באינפקציה אך ורק עם העגיל עלייך.
אל תורידי את העגיל ליי היה אינפקציה חמורה בנזם ומרחתי את המשחה טבע קוטן ותוך יומיים עברה לי האינפקציה וגם החלפתי להכיל חישוק