19 תשובות
אחי זה לא וורס
אנונימי
שואל השאלה:
טוב תודה לכולם זהו הסרטון נמחק נפיק לקחים ונעלה משהו יותר טוב לפעם הבאה.
טוב תודה לכולם זהו הסרטון נמחק נפיק לקחים ונעלה משהו יותר טוב לפעם הבאה.
אל תקשיב להם
למה מחקת לא שמעתי :(
הסרטון הוסר
אין כלום
למה מחקת חבל שבגלל כמה ילדים עם דעות שונות מחקת תעלה שוב אני רוצה לשמוע ואני בטוחה שאם העלת את זה זה אומר שהרגשת שזה יפה!!!!!
הקישור לא עובד
גם אם זה היה הדבר הכי גרוע שהוצאת. אל תוותר, הצלחה לא קשורה לכישרון, הצלחה קשורה להתמדה ושאיפה. תתאמן, תלמד לכתוב ולעשות ראפ, תנסה שוב ושוב אם אתה באמת רוצה אתה תצליח.
שואל השאלה:
https://stips.co.il/ask/12091775/%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%93-2-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%a8%d7%90%d7%a4-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%9d
זה הקישור לשירים החדשים אשמח שתגיבן שם בכנות! :)
https://stips.co.il/ask/12091775/%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%93-2-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%a8%d7%90%d7%a4-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%9d
זה הקישור לשירים החדשים אשמח שתגיבן שם בכנות! :)
הסרטון הוסר
לא משהו
שמעתי הרבה ראפ בחיים שלי
תוותר
תוותר
לא הספקתי לצפות בסרטון, אבל זה מיותר כי הדעה שלי והדעה של כל אחד אחר פה מיותרת! אני חושבת שזה לא משנה מה אנשים פה חושבים, רק מה שאתה חושב. אם אתה אוהב לכתוב/לשיר ראפ אז לך על זה, לוותר או להמשיך בגלל דעה של מישהו? ועוד מישהו זר שאתה לא מכיר?? פספוס גדול, תקשיב רק לעצמך!!! אתה מוזמן לעלות סרטונים בשביל לקבל ביקורת בונה, בשביל לקבל במה אבל ממש ממש לא בשביל שהם יקבעו לך האם להמשיך עם התחביב הזה או לא. פשוט תלך אחרי הלב שלך.
שואל השאלה:
תודה רבה מעריך מאוד! על כל פנים זה הקישור לסרטון ולשאלה שלי :)
https://stips.co.il/ask/12091775/%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%93-2- %d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%a8%d7%90%d7%a4-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%99 %d7%9d
תודה רבה מעריך מאוד! על כל פנים זה הקישור לסרטון ולשאלה שלי :)
https://stips.co.il/ask/12091775/%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%aa%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%93-2- %d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%a8%d7%90%d7%a4-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%99 %d7%9d
תמשיך! אל תוותר אתה לא צריך להקשיב להם.
תוותר על זה אין לך עתיד , אומרת לך את דעתי הכנה
וואלה כן יצא טוב
אנונימית
זה ממש טובב
תמשיך ככה ותהיה מעולה:)
תמשיך ככה ותהיה מעולה:)