5 תשובות
שואל השאלה:
כאילו למה זה טוב שהבית ספר יעשה תאוריה ולא משרד הרישוי כזה
כאילו למה זה טוב שהבית ספר יעשה תאוריה ולא משרד הרישוי כזה
אנונימית
יש לך עוד 2 טעויות
את לומדת בחינם, עם מורה שבאמת מלמד אותך, מסיימת עם זה מוקדם בלי בלאגן מיותר, זה חוסך לך זמן יקר.
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
חינם, שתי טעויות יותר (קל יותר) וגם היה לך מורה במשך שנה שלמה שלימד אותך ויכל לעזור לך בכל דבר שאת לא מבינה
באותו הנושא: