7 תשובות
אני מטיילת עם הכלב שלי בערב
כביסה, לשטוף כלים, לתרגם, לנקות, לסדר...
לטייל עם הכלב, מדיח(פינוי וסידור), לסדר שולחן, לנקות שולחן, כביסה..
בתכלס שום דבר
לשבת רגל על רגל ומדי פעם לעשות משהו כשמבקשים. אין אצלינו חלוקה.


אה, בעצם לזרוק זבל
לשטוף ולסדר את הבית סוף שבוע.
חוץ מהעינין שכל השבוע יש מה לעשות