5 תשובות
כי זה לא אסטרטגי לנו.
וכי אין לנו סיבה, אנחנו לא צריכים שלום עם מדינה שהיא אפילו לא מדינה.
וכי אין לנו סיבה, אנחנו לא צריכים שלום עם מדינה שהיא אפילו לא מדינה.
הארץ המובטחת
יש לרמת הגולן חשיבות מאוד גדולה עבור הביטחון שלנו. לוותר על השטח הזה זה צעד מטומטם עבורנו. לא יודעת מה איתך אבל לא בא לי לראות את דאעש משתכשכים בכנרת
את מי סוריה מעניינת, ומי אמר שאם נביאי היה שלום? שמאלנים? לא היה שלום איתם (הערבים) אף פעם גם בתורה זה רשום לנו, אני ממש נגד להביאי שטחים הפוך אין לי בעיה לפתוח במלחמות רק בשביל להחזיר לנו שטחים!
רמת הגולן זה שטח אסטרטגי בשבילנו בגלל שהוא גבוה והא הגנה טובה למלחמה עתידית עם סוריה אם תקרה
חוץ מזה סוריה לא מאיימת וגם לא רוצה שלום כרגע
היא יותר מדי עסוקה בלדכא את האזרחים של עצמה
חוץ מזה סוריה לא מאיימת וגם לא רוצה שלום כרגע
היא יותר מדי עסוקה בלדכא את האזרחים של עצמה
באותו הנושא: