15 תשובות
לא
שואל השאלה:
גם לא בלילה?? אם אני מתאשפזת לחודש אני חודש שלם לא אגע בטלפון?
גם לא בלילה?? אם אני מתאשפזת לחודש אני חודש שלם לא אגע בטלפון?
תלוי במחלקה.
ובזמן שאתה נמצא שם
ובזמן שאתה נמצא שם
שואל השאלה:
אם אני נגיד מתאשפזת לחודש?
אם אני נגיד מתאשפזת לחודש?
לא
תלוי איזה מחלקה..
אחקי ניסיון אובדני בוודאות לא.
בהפרעות אכילה ברובן כן מעל 18
אחקי ניסיון אובדני בוודאות לא.
בהפרעות אכילה ברובן כן מעל 18
שואל השאלה:
אז מה עושים במשך כל היום?
אז מה עושים במשך כל היום?
שואל השאלה:
אם אני מעל 18 ולא לומדת כבר
אם אני מעל 18 ולא לומדת כבר
שואל השאלה:
על מה התאשפזת?
על מה התאשפזת?
משערת שיש קבוצות ומפגשים עם פסיכולוגית וכל מיני טיפולים באומנות וכזה
שואל השאלה:
מצלמה מותר? אמיתית לא של הטלפון
מצלמה מותר? אמיתית לא של הטלפון
שואל השאלה:
מזל שחורף^
מזל שחורף^
שואל השאלה:
כולכם אמרתם לא אבל התשובה הכי כן. התאשפזתי לפני שבוע
כולכם אמרתם לא אבל התשובה הכי כן. התאשפזתי לפני שבוע
באותו הנושא: