15 תשובות
שואל השאלה:
גם לא בלילה?? אם אני מתאשפזת לחודש אני חודש שלם לא אגע בטלפון?
תלוי במחלקה.
ובזמן שאתה נמצא שם
שואל השאלה:
אם אני נגיד מתאשפזת לחודש?
תלוי איזה מחלקה..
אחקי ניסיון אובדני בוודאות לא.
בהפרעות אכילה ברובן כן מעל 18
שואל השאלה:
אז מה עושים במשך כל היום?
שואל השאלה:
אם אני מעל 18 ולא לומדת כבר
שואל השאלה:
על מה התאשפזת?
משערת שיש קבוצות ומפגשים עם פסיכולוגית וכל מיני טיפולים באומנות וכזה
שואל השאלה:
מצלמה מותר? אמיתית לא של הטלפון
שואל השאלה:
מזל שחורף^
שואל השאלה:
כולכם אמרתם לא אבל התשובה הכי כן. התאשפזתי לפני שבוע