4 תשובות
תכתוב לה שאין מצב אתה ממש חולה
לא, הודעת... היא בחרה להתעלם.
תרגיש טוב.
שלחת הודעה זו בעיה שלה שלא ראתה
אלא אם כן יש לכם פרוטוקול אחר בעבודה
העיקר ששלחת.
חשוב למנהלים ששולחים להם ומודיעים להם לפני.
בעיה שלה אם היא לא ראתה.
אנונימית
באותו הנושא: