3 תשובות
אם תעמדי בלחץ והעומס אז כן שווה לנסות, בהצלחה.
זה נשמע מעולה
אם את חושבת שתעמדי בזה בהצלחה
אני רק רוצה להגיד לך שמבלי להכיר אותך אני ממש גאה בך
שואל השאלה:
רק בשביל קונטקסט אני קפצתי כיתה ומתמודדת מעולה עם עומס בלימודים