4 תשובות
שואל השאלה:
זה כותב לי "יש להתחבר לi cloud כדי לבצע גיבוי להיסטוריה שלך."
אבל אני מחוברת
אני אשאל את אבא שלי כנראה וזהו
תודה על העזרה מעריכה ממש :)
זה כותב לי "יש להתחבר לi cloud כדי לבצע גיבוי להיסטוריה שלך."
אבל אני מחוברת
אני אשאל את אבא שלי כנראה וזהו
תודה על העזרה מעריכה ממש :)
הגדרות, צ'אטים, גיבוי. אני מקווה, מחקתי את הוואטספ ואני לא זוכרת במדויק.
שואל השאלה:
איך עושים את זה?
איך עושים את זה?
את מגבה את הוואטספ, מוחקת, ומורידה שוב. ותגבי כמה פעמים.
באותו הנושא: