22 תשובות
סיימתי בית ספר
בשביל העתיד שלי זה מה שקובע לי תעתיד
לא לקבל חיסורים
ולראות חברים
ולראות חברים
לא מרגיש טוב
שואל השאלה:
^^^^באלי גםם
^^^^באלי גםם
כדי שבעתיד אני באמת אוכל לעבוד במשהו שאני אוהבת
הקראש זה המוטיבציה שלי
אנונימית
צבא, עבודה טובה, אוניברסיטה יוקרתית
אנונימי
יש סיבה אחת שאני בא לבית ספר, בגרות. בלי הבגרות אין לך עתיד וזה למה את צריכה להשקיע בשביל הבגרות, לומדים מלא בבית ספר בשביל הבגרות ובסופו של דבר זה ישתלם לך בעתיד
^
זה לא נכון שבלי בגרות אין עתיד זה תלוי במה אתה רוצה לעבוד ואתה תמיד יכול להשלים בגרות
ולשאלה אני הולך לבית ספר בשביל ה12 שנות לימוד
ואחרי זה אני ישלים ואני יודע שזה זמן וכסף
זה לא נכון שבלי בגרות אין עתיד זה תלוי במה אתה רוצה לעבוד ואתה תמיד יכול להשלים בגרות
ולשאלה אני הולך לבית ספר בשביל ה12 שנות לימוד
ואחרי זה אני ישלים ואני יודע שזה זמן וכסף
אנונימי
חברים
לימודים בתכלס למרות שאני פרשתי היה לי קשה לשבת וללמוד אין גם משהו שאני רוצה לעשות עתיד
בגלל שהעתיד שלי חשוב לי ובא לי להגשים חלומות שהלימודים יכולים להגשים אותם
וגם בשביל להכיר אנשים ובשביל הצלחה ופרנסה
הורים
מצדי הייתי כבר פורשת
מצדי הייתי כבר פורשת
אנונימית
החברים והמורים בעיקר אני מאוד נהנה לבוא לבית ספר. לא כל המקצועות מעניינים כמו ספרות שאני משתעמם אבל יש גם מקצועות שאני אוהב ללמוד כמו ערבית
אנונימי
בשביל להוכיח את עצמי להורים שלי ולמורים
ההורים שלי וכי אני צריכה תעודת בגרות
אני מרוקאי אז בגלל אמא שלי והכפכף שלה
לא להיכשל בבגרויות
בשביל לראות חברות
תכלס אפשר אקסטרני ולראות סרטונים ביוטיוב אבל בלי שגרה אני לא אצליח ואני לא אצליח לשמור על קשר עם חברות ואשקע במרה שחורה (כנראה)
תכלס אפשר אקסטרני ולראות סרטונים ביוטיוב אבל בלי שגרה אני לא אצליח ואני לא אצליח לשמור על קשר עם חברות ואשקע במרה שחורה (כנראה)
תשמע יש שם איזה מורה כוסית אהה בשביל הבגרויות כן לא אמרתי כלום
באותו הנושא: