6 תשובות
כן (:
כן, נשמע מגניב:)
היי גם לי יש פס בלונדיני ;) וכן
זה נשמע יפיפה אבל למה לצבוע את הפס עצמו אני חושבת או שתעשי פס נוסף בצבע אדום או שתורידי את הצבע הבלונדיני מהשיער תחפפי ואז תצבעי את החלק זה השיער לאדום כי אם את תעשי צבע על צבע ייצא לך גוון שהוא לא צהוב ולא אדום גוון חייזרי...
נ. ב.
פורים שמח=)
בפורים הכל בסדר (:
באותו הנושא: