2 תשובות
לא חושבת שהיית צריכה לשקר שאת באילת היית צריכה משהו פחות מוגזם
אבל אני לא חושבת שזה שהיא טחונה עם חמש קומות מגרש טניס ובריכה בבית מעיד על האופי שלה
עצם העובדה שהיא שאלה ובאה אלייך מראה כמה שהיא חברה טובה אני חושבת שלא כדי לך לשקר לה לפחות רק לה לספר זה יעזור לך לדבר עם חברה לגבי המצב שלך את לא צריכה להתבייש
ואני מבינה עם זה פחות נעים בשבילך לדבר על זה
אבל אני לא חושבת שזה שהיא טחונה עם חמש קומות מגרש טניס ובריכה בבית מעיד על האופי שלה
עצם העובדה שהיא שאלה ובאה אלייך מראה כמה שהיא חברה טובה אני חושבת שלא כדי לך לשקר לה לפחות רק לה לספר זה יעזור לך לדבר עם חברה לגבי המצב שלך את לא צריכה להתבייש
ואני מבינה עם זה פחות נעים בשבילך לדבר על זה
תדברי איתה תגידי לה את כל מה שקרה את לא צריכה להתבייש במי שאת
תספרי לה את הכל מההתחלה.
תספרי לה את הכל מההתחלה.
באותו הנושא: