התחברות
הרשמה
הממשלה/משרד החינוך משלמים לאיגי?
29 בדצמבר 2021, 10:36
איגי
2 תשובות
תשאל את ליגי
פ
פוף14
זה נראה לי בהתנדבות מלאה
ש
שם טוב לסטיפס
באותו הנושא:
באמת שאני מאחלת כלכך למשרד הבריאות, משרד החינוך וכל הממשלה לעמוד במקומנו לכמה זמן.
הממשלה ומשרד החינוך באמת חושבים שאנחנו נשרוד בבית עד ה10.1?
רק אני חושבת שצריך לקרוא למשרד החינוך "משרד הבגרות"
איזה תחנה אוטובוס כדאי לרדת בירושלים, בכדי להגיע למשרד החינוך ומשרד החוץ (התחנה הכי קרובה)?
אם אני אפתח עצומה באתר של העצומות עצומה נגד שיטות משרד החינוך ועל משרד החינוך עצמו אתם תחתמו עליה?
אפשר להכריח את משרד החינוך שייעשו שיעורי השלמה?
דעות על משרד החינוך ובכללי החינוך בארץ?
מה אתם חושבים על משרד החינוך / מערכת החינוך?.
תגידו, אם נגיד אנחנו נתאחד, ניצור מערכת חינוך חדשה שהיא הגיונית, משרד החינוך יאשר אותה?
אנשים שנגד משרד החינוך בגלל המצב , למה ?משרד הבריאות והאוצר בעד הביטול, משרד החינוך לא.
לדעתכם משרד החינוך ומשרד הבריאות עושים מה שצריך ??