5 תשובות
נראה לי שכן, תבדקי איתו, או תבדקי עם אנשים שיש להם רשיון כמו ההורים שלך
לא, את תקבלי דף שישמש בתור רישיון לאיזה שבוע (וחצי)
ואז יגיע רישיון כרטיס פלסטיק בדואר.
jkl טועה כנראה מה שהוא אמר זה היה בתקופה אחרת או שעל מי שמוציע רישיון והוא בן 24+ אבל כל מי שמוציא רישיון צריך להדפיס את ההיתר נהיגה כמו שהוא אמר אבל ההיתר משמש אותך לכל תקופת הליווי שלך. יעני 6 חודשים, ברגע שאת מסיימת מלווה לילה אז את ממלאה טופס באינטרנט על סיום מלווה ואז שולחים לך הביתה בדואר את הרישיון בפלסטיק.
אם את מעל 24 אז את לא צריכה מלווה בוקר ולילה ואז זה מה שjkl אמר.
את צריכה לשלם היתר נהיגה בקישור ששולחים לך כשעברת טסט ואז שולחים לך במייל ותדפיסי .
או שפשוט תלכי לסופר פארם , יש שם עמדות ואז את לוחצת על רישיון נהיגה , משלמת ואז הדף יוצא וזה הרישיון שלך
שואל השאלה:
ממי אני מקבלת את הדף?
אנונימית