5 תשובות
יש לי אותו, אוף אל תבטסו, עוד לא קראתי.
ממש ממש ממש ממש לא
אנונימית
אני לא אהבתי.
בכללי את סטיבן קינג אני לא אוהב.
אבל יש לי חברים שאוהבים.
בכללי את סטיבן קינג אני לא אוהב.
אבל יש לי חברים שאוהבים.
לא
באותו הנושא: