10 תשובות
קשורת
*תקשורת
אלקטרוניקה, אחלה מגמה עם עתיד טוב להייטק
ביולוגיה- כן מגמה מאוד מעניינת אבל זה די קשה.
פסיכולוגיה סוציולוגיה- פסיכולוגיה מעניין וסוציולוגיה פחות, הרבה מאוד חומר לזכור.
פסיכולוגיה סוציולוגיה- פסיכולוגיה מעניין וסוציולוגיה פחות, הרבה מאוד חומר לזכור.
אני בפיזיקה ותקשורת
תקשורת מומלץ יותר כי יותר כיף שם
תקשורת מומלץ יותר כי יותר כיף שם
תיאטרון, אני מאוד ממליצה. עוזר לביטחון העצמי, מצחיק, לא גורם להרבה לחצים בלימודים וכיף ברמות ;)
אני במגמות פיזיקה וכימיה, אישית מתחבר למגמות האלו. ממליץ עליהן לאנשים בעלי ראש ריאלי שטובים במתמטיקה ומוכנים להשקיע.
למדתי במגמת אלקטרוניקה וזה שיעמם אותי יש כאלה שעניין כעיקרון זה היה קליל אבל משעמם
קולנוע הכי שווה
אנונימית
קונדיטוריה מושלםם
באותו הנושא: