6 תשובות
לא את פשוט צריכה כנראה ללמוד עוד ויותר להשקיע במקצוע
ציונים לא אומרים עלייך כלום! ציון זה רק מספר! את בן אדם, ומה אכפת לך מציון, עוד שבוע את תשכחי מהחרא הזה תאמיני לי.
ציון לא אומר עלייך בתור בן אדם שום דבר!3>

על מה מינוסים? אתם חושבים כאילו שציון מגדיר את הבן אדם עצמו? אמיתי?
שואל השאלה:
אני לא מצליחה ללמוד
אני פשוט יושבת מול זה והמוח שלי משתגע ולא זוכר כלום
שימי מוזיקה רגועה, תנקי לך את החדר ותסדרי לך את שולחן העבודה, שבי, ותלמדי.

אם זה מתמטיקה- את רק צריכה לתרגל כמה שיותר תרגילים מכל מיני סוגים.
אם זה מקצועות כמו הסטוריה, אזרחות, ספרות- תקראי את החומר כאלו הוא סיפור, תיצרי לך ראשי תיבות על מנת לזכור דברים, ותכתבי לך סיכומים ככה זה נכנס למוח.
לא. כאילו, יכול להיות שאת טיפשה, אבל לא בגלל זה.
לכל אחד יש מקצוע שהוא יותר טוב ויותר חלש בו, גם לתלמידים עם ממוצע +95 יכול להיות מקצוע שהם לא מצליחים בו.
יכול להיות שאנגלית זה פשוט לא הצד החזק שלך, או אפילו שכל מקצוע שאת לומדת כרגע הוא לא הצד החזק שלך. זה לא אומר שאת כישלון או טיפשה, או כל דבר אחר שאת חושבת על עצמך בגלל זה. זה רק אומר שאת בן אדם, ולכל בן אדם יש חולשות וחוזקות.
FML