7 תשובות
אז למה התחסנת?... החיסון יצא כלום זמן אחרי שהקורונה פרצה ככה שאי אפשר לדעת מה יש בו באמת או להאמין למחקרים שבדרך כלל לוקח שנים לעשות..
אנונימי
נע אל תלכי למי יש כוח
מה קשור זה תופעות לוואי של כמעט כל חיסון אלוהים ישמור ^
כן, כואב האגן בגלל חיסון? סבא שלי איבד תחושה ביד 3 שעות אחרי החיסון והתעלם מזה, אחרי 4 ימים שהוא כבר בכלל לא יכל להחזיק אותה באויר או להזיז את האצבעות הוא התעלף בעבודה ופונה לבית חולים, ושם אמרו לו שהוא צריך לכרות את היד
אנונימי
אם יש לך מקצועות חשובים אז עדיף כבר ללכת ומקסימום לחזור הביתה אם זה יהיה כבר בלתי נסבל
אחרי זה צריך להשלים את החומר לבד בבית וזה סתם קשה
אחרי זה צריך להשלים את החומר לבד בבית וזה סתם קשה
שואל השאלה:
לא לא היום זה יום כיף, של המגמה
לא לא היום זה יום כיף, של המגמה
אז אל תלכי
באותו הנושא: