32 תשובות
אני קיבלתי 25
זה ציון מושלם
82 זה ציון מדהים
אחותיי הציון הכי טוב שקיבלתי השנה זה 65 הציון שלך מושלם
כל מי שאומר שזה ציון טוב וזה אז אל כי לכל אחד יש ציפיות אחרות ולגבי השאלה זה לא סוף עולם זה כמעט טוב מאוד ויהיה עוד מבחנים
זה נדיר. הציון האחרון של במתמטיקה היה 69 וממש שמחתי כי חשבתי שאני אקבל פחות, אני מוציאה ציונים נדירים ברוב המקצועות אבל במתמטיקה לא הולך לי):
אנונימית
שואל השאלה:
^לא הייתי.
^לא הייתי.
אנונימית
קיבלתי 56 הייתי מתה לציון שלך
אה? 82 זה ציון ממש טוב, הלוואי עליי, קיבלתי 67.. תשמחי, זה ציון טוב ממש.
שואל השאלה:
זה לא קשור לציונים שלכם.
היכולת שלי ושלכם כנראה שונה לגמריי
זה לא קשור לציונים שלכם.
היכולת שלי ושלכם כנראה שונה לגמריי
אנונימית
סיס תרגעי ציון אחד לא ישנה הרבה
אם לרוב יש לך 90+ וכזה זה יהיה בסדר
גם זה בוחן, לא מבחן, הכל טוב, אולי ציפית ליותר או משהו אבל זה תיון ממש טוב, תיהי גאה בעצמך, וגם יהיו עוד בחמים ומבחנים
ציון*
כיף לך אני קיבלתי 53
אנונימית
סתמי
מה
טוב..
זה אחלה ציון, די בטוח שאת יודעת את שה בעצמך וסתם רוצה צומת לב.
טוב..
זה אחלה ציון, די בטוח שאת יודעת את שה בעצמך וסתם רוצה צומת לב.
שואל השאלה:
ממש לא
אני שואלת ברצינות
ממש לא
אני שואלת ברצינות
אנונימית
טוב סיס קיבלתי 12 בבגרות אז 82 זה חלום
שואל השאלה:
שוב אני חוזרת על זה:
היכולת שלי שונה משלכם.
שוב אני חוזרת על זה:
היכולת שלי שונה משלכם.
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה לא השקעת בבגרות אם קיבלת כזה ציון
כנראה לא השקעת בבגרות אם קיבלת כזה ציון
אנונימית
שואל השאלה:
שכחתי להוסיף כנראה*
אין מצב שיש בן אדם שלא לומד הרבה ולא מצליח אחר כך
שכחתי להוסיף כנראה*
אין מצב שיש בן אדם שלא לומד הרבה ולא מצליח אחר כך
אנונימית
^טוב
הצשובות שלך כלכך חסרות היגיון
קיבלת אחלה ציון, די להתבכיין
הצשובות שלך כלכך חסרות היגיון
קיבלת אחלה ציון, די להתבכיין
מה? לול למדתי כל יום עד 10 בלילה בבית ספר
זה ציון ממש טוב.
מלא היו מתים להחליף איתך
מלא היו מתים להחליף איתך
שואל השאלה:
אני לא בכיתה ז'
אני לא בכיתה ז'
אנונימית
שואל השאלה:
איזה דיליי
איזה דיליי
אנונימית
להגיד תודה.. זה ציון טוב
קיבלתי 18
בטח את כיתה ז
חכי שתגיעי לי' את תבכי מאושר מ55
חכי שתגיעי לי' את תבכי מאושר מ55
אנונימית
חחח מתה אני עם ה40 שלי נשב ונבכה בצד
^^עכשיו נזכרת לענות?
באותו הנושא: